Vrati se natrag

Pokloni koji govore sve jezike ljubavi!

Poljubac, poklon, lijepa riječ – ljubav je u sitnicama. Slavite je svaki dan, a posebno na Dan zaljubljenih!

Pokloni koji govore sve jezike ljubavi!

Za nju

Neka njen najljepši osmijeh u danu bude vašom zaslugom i zbog poklona koji ste birali samo za nju! Ta mala i tako jednostavna gesta učinit će leptiriće u trbuhu lepršavijim, osmijeh će se razvući preko cijelog lica, a vi ćete biti – jedan sretan muškarac.

Parfem je dar s kojim ne možete pogriješiti pogotovo kada je u pitanju Lancôme klasik La vie est belle! Baš kao i Bershka torba trendy dizajna – podsjetnik je na ljubav kojeg će rado nositi svaki dan. 

Nakit je jedan od onih poklona koji govori univerzalnim jezikom ljubavi! S razlogom se kaže da je bezvremenski i da nikada ne izlazi iz mode. Baš kao i vaša ljubav! 

Za njega

Iako je uvriježeno pravilo da je za muškarce teško birati poklone, uvjeravamo vas da nije tako. Slijedite naše savjete i poklonite svom partneru ljubav i pažnju.  

Torba za svaki dan koja će ga podsjećati na vas ili sat pokloni su s kojima ne možete pogriješiti. Ne samo da su praktični već su i odraz besprijekornog stila! 

Remen ili sunčane naočale pokloni su kojim govorite da se mali znakovi pažnje nalaze u detaljima – koje će uvijek rado pokazivati

Kravata i rupčić? Dapače! Zato što su rezervirani za svečane prilike u kojima će se rado pohvaliti da ih je dobio na poklon – baš od vas.  

Za sve

Shopping bon je jedan od poklona kojim ćete si priskrbiti ‘on/ona zna što mi treba’  superlative! Jednostavno, praktično i tako dobro! Uostalom, tko ne voli shopping! 

I ne zaboravite, nisu samo pokloni u fokusu za Valentinovo, to je gesta koja govori puno više. Da vam je stalo, da ste se sjetili, da ne mora svaki dan biti isti. Valentinovo je dan koji je rezerviran za osmijehe, zaljubljene oči, najtoplije zagrljaje i puno, puno, nježnih ‘volim te’. 

Trgovine unutar Lumini centra zadržavaju pravo na promjenu asortimana i ponude, a samim time i vremensku dostupnost artikala. Fotografije ne moraju odgovarati stvarnom izgledu proizvoda.